≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

<یــــازدَه>

زنگ زدم 118 شماره ای که میخواستمو داره میگه به خواهرم میگم:کاغذ و خودکار بده میگه 1 ورق کاغذ بسه؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ یه دفتر 40 برگ بده داره جزوه میگه شاید کم بیاد !! 

 

pink bow 

 

دوستم بهم میگه کوکو سبزی به انگلیسی میشه omelet?میگم پـَـــ نــه پـَـــ میشهwhere is where is vegetable!!!!!!  

 

pink bow 

 

رفتم مایو بخرم یارو میگه واسه شنا می خوای؟ پَـــ نه پَـــــــ چند روز دیگه عروسی دعوتم می خوام منحصر به فرد ظاهر بشم !!! 

 

pink bow 

 

حافظ: یعنی خب درسته:زگهواره تاگوردانش بجوی؟؟؟؟؟؟سعدی: پـَـــ نــه پـَـــ این درسته:چونکه نیافتی خبری زشوی زگهواره تاگوردانش بجوی!!!  

 

pink bow 

 

پـَـــ نــه پـَـــ داشتم اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شیر داره نه پستون...بازی میکردم با بچه های خواهرم...خالم که یه خورده مذهبی و خشکه اومده میگه این شعر رو نخون زشته،رفت و دوباره اومد گفت داری دوباره اتل متل میخونی؟ گفتم:پ نه پ ورژن اصلاح شدش رو میخونم،اتل متل صلوات...گاو حسن زده قات...هم دست داره هم آستین...شیرشو بردن فلسطین...بگیر زن مسلمان...از حزب ا... لبنان...اسمشو بزار حلیمه... چون چادرش ضخیمه!! 

 

pink bow 

 

از بانک زنگ زدن خونمون ...میگه شما یک باب خانه در نیاوران به مساحت 450 مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی... میگم یعنی زنگ زدین بگین من برنده شدم ؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ زنگ زدیم بگیم اینا به خدا خوشبختی نمیاره برو سر خونه زندگیت !! 

 

pink bow 

 

برگشته میگه جاسبی یعنی اهل جاسب؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یعنی فقط باش !!! 

 

pink bow 

 

سر جلسه امتحان می گم استاد چقد دیگه وقت داریم؟ میگه تا آخر امتحان؟ پـَـــ نــه پـَـــ تا ظهور آقا امام زمان !! 

 

pink bow 

 

به دوستم میگمتو آسانسور بودم که یهو برق رفت گفت توش گیر کردی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دریچه بالاش باز کردم مث زن عنکبوتی 20 طبقه رو رفتم بالا !!! 

 

pink bow 

 

مرد: من اگه بمیرم تو دوباره ازدواج میکنی زن: نه من با خواهرم زندگی میکنم زن: من اگه بمیرم چی تو ازدواج میکنی؟ مرد : پـَـــ نــه پـَـــ منم با خواهرت زندگی میکنم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد