≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

<دَه>

به دوستم میگم:این فیلم لاستودیدی؟؟؟میگه:همونکه توجنگل گم میشن؟؟؟؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ همونکه تو اب خفه میشن!!!  

 

 pink bow

 

نشستم وسط جاده دارم ایمیلامو چک میکنم پسره اومده با تعجب میگه وایمکسه؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ Recycle Bine تو صفحه Desk top جا نبود گذاشتم اینجا!!!!!!!!  

 

 pink bow

 

سر جلسه نشستیم یهو ینفر عینهو بز سرشو میندازه میاد تو دفتر...میگه ااا ببخشید اینجا جلسه اس؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ سفره نذریه بفرمایید بفرمایید..  

 

 pink bow

 

دارم رو تردمیل عینه خر میدووم یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم...!!  

 

pink bow 

 

رفتم بانک حساب باز کنم .... پسره بهم میگه اومدی حساب باز کنی؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ دیدم پسر خوبی هستی یه دل نه صد دل عاشقت شدم الان اومدم تحقیق کنم اگه خدا خواست باهم وصلت کنیم{-59-}  

 

pink bow 

 

به دوستم میگم آهنگ جدیده سیاوش قمیشی شنیدی. میگه: مگه آهنگ جدید خونده؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ سوال کردم ببینم تو چقدر آپ تو {-11-}{-11-}دیتی  

 

pink bow 

 

استاد: وقتی بزرگ شوی چه میکنی ؟ شاگرد: عروسی استاد: نخیر منظورم اینست که چی میشوی ؟ شاگرد: داماد استاد: او ه ه ،منظورم اینست وقتی بزرگ شوی چی حاصل میکنی ؟ شاگرد: زن استاد: احمق ، وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چه میکنی ؟ شاگرد: عروس میگیرم استاد: لعنتی ، پدر و مادرت در آینده از تو چی میخواهد ؟ شاگرد : نوه استاد! ......... برداشت سیاسی:سی و دوسال هست ما میگیم چی میخوایم ولی اونا فقط یک چیز میگن...فقط جمله ها فرق کرده !!! 

 

pink bow 

 

بابام بهم میگه حالا 6ماهه میری کلاس رقص تکنو چیزی هم یاد گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟{-18-}{-7-} پـَـــ نــه پـَـــ میریم اونجا الکی مث دیوونه ها خودمونو میزنیم به درو دیوار و برمیگردیم !! 

 

pink bow 

 

به دوستم میگم اون شلوار جینه که هفته پیش باهم رفتیم خریدیم سرزانوش پاره شد. میگه باهاش خوردی زمین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟{-18-}{-7-} پـَـــ نــه پـَـــ نیس زانوم تازه دندون در آورده هرچی دم دستش میرسه داغون میکنه !! 

 

pink bow 

 

از مدرسه برگشتم خونه مامانم از تو آشپزخونه داد می زنه اومدی خونه؟بهش می گم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم یه خودی نشون بدم و برم !! 

 

pink bow 

 

تو خیابون داشتیم میرفتیم یه روباه دیدم به رفیقم میگم روباهو دیدی رفیقم میگه روباه؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ جنگولک بازیای جدید کریس آنجل کامل بلد نبوده گیر کرده!! 

 

pink bow 

 

برا اتاقم مهتابی خریدم دوستم دیده میگه اِاِاِ مهتابی خریدی؟! میگم پـَـــ نــه پـَـــ لامپ کم مصرف ساید بای سایده!!!!!!  

 

pink bow 

 

نصف شبی به دوست دخترم زنگ زدم میگم حالم بده میگه یعنی جاییت درد داره پ نه پ حالم بده احوالم بده فیستو کارتونی صورتتو نایلونی دیدم (اشکین ملودی بیا) 

 

 pink bow

 

همکارم رفت تو دستشویی یه صدایی اومد و بعد داد بلندی زد. زدم به در پرسیدم {-7-}خوبی؟ دیدم صدای آه و ناله میاد...درو آروم باز کردم دیدم پهن زمین شده کف توآلت. گفتم خوردی زمین؟؟ گفت: پـَـــ نــه پـَـــ یکی منو ریده, ول کرده رفته. داد زدم شما بیای سیفونو بکشی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد