≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

<نــُه>

با دوستم رفته بودیم بیرون تشنم شده بود از بس راه رفتیم دهنم خشک شده بود بعد دید و گفت تشنته؟؟؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ شما تشنه ای من که 1 سیلندرم کم تشنم میشه شما بفرما!!!{-33-}{-18-} 

 

pink bow 

 

میگه اونایی که تو جبهه تیکه تیکه شدن خمپاره خوردن؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخواستن یه ذره یه ذره فرار کنن!!!!!!!!!!  

 

pink bow 

 

به هم کلاسیم میگم تو کلا بیخیال دانشگاه و دانشجوییت شو!! میگه چون درسم بده اینو میگی؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ چون امام هم امیدش به دبستانی ها بود میگم بیخودی به خودت زحمت ندی!!!!!!!!!!  

 

pink bow 

 

به یارو میگم یه خط ایرانسل بده یارو مبگه ایرانسل؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ ایران وبا !!! 

 

pink bow 

 

به یارو گفتم دیشب تو پارتی بودیم دوستم حرکت هلی کپتری زد میگه منظورت رقصه؟ پ نه پ خواستم بگم که بیای با آر پی جی بزنیش !! 

 

pink bow 

 

بچه به دنیا اومده دکتره بچه رو نشون باباش میده.......باباهه میگه بچمه؟میگم امممم چطوره از خودش بپرسیم؟{-9-}(ستاد مبارزه بافتنه پـَـــ نــه پـَـــ ) 

 

pink bow 

 

به بقاله میگم هزاری بهتر از این نداری ؟ میگه پاره است ؟ میگم پ نه پ امام توش خوب نیفتاده !! 

 

pink bow 

 

(یه پ ن پ خیالی!!!):با رفقا رفته بودیم کره ماه رفیقم یه تیکه پارچه گیر اورده بهم میگه:اینجا کسی بوده!!!؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ روده من قاطی کرد به جای این که مدفوع بیرون بده پارچه بیرون میده{-7-}{-4-}  

 

pink bow 

 

ماشین رو بردم سرویس ، میگم فـــیلترش هم بذار ، میگه فـیــلتر هوا؟ پـَـــ نــه پـَـــ فیلتــر شکن بذار ماشین شبا بتونه بیاد فیسبوک !! 

 

pink bow 

 

میگه ش م ر ینی شیمیایی میکروبی رادیواکتیو ؟؟؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ ینی شوش مولوی راه آهن !!! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد