≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

<هــفــت>

 با تلفن صحبت میکنم دوستم اشاره میکنه کیه؟؟؟ دست میگیرم جلو گوشیم یواش میگم زیده..گفت دوس دخترت؟؟؟؟ گوشیو کوبیدم تو سرش داد زدم پـَـــ نــه پـَـــ زید ابن حارث! از اصحاب پیامبر!

 

 

دوستی منو تو انقدر محکمه که هیچکی نمیتونه جدامون کنه ... پـَـــ نــه پـَـــ دوستی منو تو مث میخ طویله ای هست که هیچ کره خری قادر به کندن آن نمی باشد !!! 

 

 

 

میگم بوس بکن ازم..میگه از تو؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ بوسم کن اعظم :D  

 

 

 

می افتم میمیرم.شب اول قبر دوتــا ملک میان بالاسرم... ازشون میپرسم:شماها نکیر و منکرین؟ میگن: پـَـ نـَـ پـَـ پت و متیم !!! 

 

 

 

تو اهنگه میگه میخوام بیام در خونتون حرف بزنم با پدرتون میگم :پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بیام در دستشویی خونتون حرف بزنم با کاسه تو التتون !! 

 

 

 

تو اهنگه میگه: من دامن گل گلی میپوشم! میگم: پـَـــ نــه پـَـــ لامبادای گل گلی بپوش!!! 

 

 

 

خوشکل خانوم..ابرو کمون..چش عسلی..سوسن خانوم.. پـَـــ نــه پـَـــ اصغر آقا...سیبیل سیاه..میخوام بیام خونتون..حرف بزنم با ننتون ..میخوام بشم عروستون!!! 

 

 

 

به دوس دخترم میگم:من چشم میذارم تو برو...نذاشت بگم.میگه:برم قایم شم؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ نه قایم نشو برو گم شو !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد