≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

≈๑ پـــَـ نـه پـــــَ ๑≈

*این جملات رو جمع آوری کردم تا یادگاری برام بمونه*

<ســـه>

به لره میگن مشهد بودی؟!! پـَـــ نــه پـَـــ ژاپن بودم!!!! استان افغانستان!!!  

 

 

رفتم تو آسانسور دیدم دختر همسایمون داره میاد آسانسور رو نگه داشتم، میگه ممنون برای من نگه داشتید؟ پـَـــ نــه پـَـــ برای روح بابا بزرگم نگه داشتم، شما هم بی‌زحمت کنار وایسید بهش نخورید! 

 

 

تو گرما نشستیم ... به دوستم میگم کاش یه کم باد میومد میگه باد خنک؟! پـَـــ نــه پـَـــ باد فتخ! 

 

 

اینقدر گفتم پ نه پ که شب خواب دیدم عزراییل اومده میگم میخوای منو ببری؟میگه: پـَـــ نــه پـَـــ اومدم واست لالایی بگم !! 

 

 

دندونم دردمیکنه؛دستم رو گذاشتم یه طرف صورتم،آه و ناله می کنم.میگه: دندونت درد میکنه این جوری وایستادی؟ بهش گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ برای مسابقات اذان به افق واشنگتون انتخاب شدم، از الان دارم حس میگیرم.یه وقت جلوی اجنبی ها کم نیارم. 

 

 

یک شیشه دوغ پر از بالا افتاد رو پای بچه، شروع کرد گریه کردن .. مامانش میگه دردت اومد؟ گریه میکنی؟ بچه میگه پـَـــ نــه پـَـــ اشک شوقه بخاطر اینکه خیلی سریع خودت رو رسوندی !! 

 

 

استقلال برده به طرف میگه خوشحالی؟.. میگه پـَـــ نــه پـَـــ برای همدری با پرسپولیسها نارحت باشم!! 

 

 

مانتوش ۱۵ سانت بالای باسن مبارکشه، آرایششم که شبیه جن و پری شده ... حالا بماند که موهاش قرمزه ! میگه به نظرت برم بیرون گشت ارشادم بهم گیر میده ؟! پـَـــ نــه پـَـــ میبرنت صدا و سیما تو برنامه‌ی زلال احکام به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی=))=)) 

 

 

جلو عابربانک توصف وایسادم یارو میگه ببخشید شمام پول میخاین؟گفتم:ااااااااا شمام فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟{-18-}(ستاد مبارزه با فتنه پـَـــ نــه پـَـــ ) 

  

 

زنم میخواست بره بیرون گفت این پیازارو پوست بکن ومنم شروع کردم به پوست کردم حسابی از چشام اشک اومده خانومم برگته میگه واسه پیاز ه؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ 1ساعت تحمل دوری تورو نداشتم ایجوری شدم !!! 

 

 

تو خونه گربه آوردم خواهرم میگه گربه هست؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ ببر هست معتاد شده آوردم ترکش بدم !! 

 

 

عکس یه بنده خدایی رو دیدم میگم طرف اینه؟اینکه طاسه؟میگه منظورت اینه که کچله؟؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ تاس منچو میگم.6بار رو سرش دست بکشی جایزه داری..پ نه پ{-18-}{-18-}{-7-} 

 

 

اومدم خونه؛ زنم میگه : اومدی؟ بهش گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ علم پیشرفت کرده ؛من الان سر کارم؛ این کپی ژنتیکیمه ؛فرستادم کارام رو بکنه. {-11-}

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد